U gebruikt een verouderde browser. Wij raden u aan een upgrade van uw browser uit te voeren naar de meest recente versie.

Grote Clubactie 2018

 

Om de vereniging, en daarmee onszelf een handje te helpen, doen we dit jaar voor het 7e jaar op rij mee met de Grote Clubactie. Met deze extra opbrengst kan de vereniging vervolgens weer leuke dingen gaan doen voor haar leden!

Alle leden van WVC Volley worden verplicht tot het (ver)kopen van loten, voor de jeugdleden (leden onder de 18 jaar) zijn dit minimaal 5 loten en voor de senioren minimaal 3 loten, zoals in de ALV is besloten. De loten kosten € 3,00 per stuk.
In de week van 10 september worden de verkoopboekjes en informatiebrieven uitgedeeld.

Vanaf zaterdag 15 september a.s. mag je bij de familie, buren, vrienden en anderen langs om zoveel mogelijk loten te gaan verkopen. Ook is het mogelijk om online loten te (ver)kopen, hierover wordt je binnenkort per e-mail persoonlijk uitgenodigd. Voor de drie best verkopende jeugdleden ligt er een prijsje klaar. Het bestverkopende seniorenteam krijgt een schaal met hapjes.

De boekjes kunnen tussentijds worden ingeleverd op de trainingstijd van dames 3 op maandag van 19.30 uur tot 21.00 uur in ’n Dikken. Mocht je het boekje vol hebben en wil je nog meer verkopen, dan kun je op deze dagen ook een nieuw boekje ophalen. De uiterlijke inleverdatum is donderdag 8 november. We zullen dan tussen 19.30 uur en 20.30 uur in ‘n Dikken aanwezig zijn.

Voor vragen kun je terecht bij Dames 3, via: groteclubactiewvc@outlook.com

Ook dit jaar weer gemakkelijk verkopen Online. Dit kan tot 2 november via de clubpagina van WVC Volley:

Afspraken

Onderstaande afspraken zijn van toepassing voor de leden van onze club:

  • Grote Clubactie is voor de jeugd verplicht (minimaal 5 loten);
  • Senioren (ver)kopen minimaal 3 loten ( = € 9) van de Grote Clubactie;
  • Indien een seniorlid niet mee wil doen, dan zal € 9 middels een incasso van de rekening worden afgeschreven.
  • Er is geen gezins'voordeel' van toepassing.

 

In 2017 hadden we een ongekend (en historisch) hoge opbrengst:

EUR 3.305,90.

Het succesvolle organisatie-team Dames 2 kreeg tijdens de ALV dan ook een groot applaus. Mede door de aankondiging dat zij (weer als Dames 3) ook in het nieuwe seizoen de organisatie op zich nemen.

 


 

De opbrengst in 2016 is bekend en het is weer een heel mooi bedrag geworden (hoger dan vorig jaar !!):

                                                    EUR 3.184,47 !!

Dames 3 ('oud Dames 2') hadden de organisatie weer strak in handen. Met hulp van alle leden hebben we een heel mooi resultaat behaald. 

De winnaars van de lotenverkoop hebben de prijzen in ontvangst genomen: Fleur, Dave en Babette enorm bedankt !! Meer foto's.

De slagroomtaart ging dit jaar naar Dames 3. En nee, dat is geen doorgestoken kaart :-) !


De opbrengst in 2015 is op 15 december bekend gemaakt:

                                                    EUR 2.633,88 !!

Ook dit jaar was de organisatie weer in handen van Dames 2, waarvoor DANK ! Een mooi resultaat voor onze club. Natuurlijk ook dank aan alle leden die zich hebben ingespannen om dit mooie bedrag binnen te halen!

De winnaars van de Grote Clubactie zijn bekend: 1: Melissa 2: Noor 3: Nikki en Lisa. Meiden onwijs bedankt ! Dames 1 heeft van de senioren de meeste loten verkocht en hebben de slagroomtaart in ontvangst genomen.

Scroll even naar beneden voor de foto's (of klik hier).


De opbrengst in 2014 was het mooie bedrag van:

 EUR 2.892,39 !!

Een topresultaat waar we onwijs trots op zijn. Dank aan iedereen die eraan heeft meegeholpen voor ONZE club ! Ook dank aan de organisatie: Dames 2 !

De prijswinnaars (best verkopende jeugdleden) zijn op zaterdag 29 november bekendgemaakt en de prijzen zijn uitgereikt: Lieke, Melissa en Babette hebben de prijzen inmiddels in ontvangst genomen.

Heren 1 was dit jaar het best verkopende team. Zij hebben de slagroomtaart van Bakkerij Kamphuis inmiddels ook 'soldaat gemaakt'.


De opbrengst in 2013 is op 10 december bekend gemaakt:

EUR 2.956,74

Dank aan alle (ver)kopers en natuurlijk de organisatie van de verkoop: Dames 1, met Suzanne en Marlijne als 'trekkers'. Wie organiseert het volgend jaar?

De winnaars van de verkoopactie zijn inmiddels ook bekend en zij hebben hun prijzen in ontvangst genomen: Erjan (1e) heeft de tablet gewonnen. Romy is ook dit jaar weer op de 2e plaats geëindigd (door bondscoach Ned. Vrouwen, Guido Vermeulen, gesigneerde bal). Julia is 3e geworden en zij gaat met 25 jeugdleden naar een wedstrijd van Rivo Heren 1. De foto's staan hieronder.


De opbrengst in 2012:

EUR 3.240 !!

Ook hier dank aan iedereen die de 1.350 (!) loten heeft verkocht. En natuurlijk Jolien en Kira voor de organisatie. Volgend jaar weer?

Inmiddels zijn de jeugdleden die de meeste loten hebben verkocht bedankt. Romy, Loes en Julia, maar de absolute winnaar (met 57 loten) was Rogier. Hij heeft dan ook de tablet ontvangen. Jullie allemaal bedankt voor jullie enorme inzet!!
De foto van de prijsuitreiking hieronder. De t-shirts volgen.